SCHOOLKLEDING NOG NIET IN HUIS?

LET OP! Heb jij je schoolkleding besteld, gepast en/ of betaald in augustus dan word jouw kleding verstuurd in de 2e week van september.

Ben je je inlogcode vergeten? Bij de veelgestelde vragen vind je deze onder het kopje "Wat is mijn inlogcode?".

Bestellen doe je in 3 simpele stappen

Vul je mandjeDe webshop is speciaal voor jou ingericht, alles staat voor je klaar.


Met de code uit je brief kan je een account aanmaken en bestellen. Je hoeft nog geen maat te selecteren bij je bestelling, die gaan we namelijk gratis opmeten bij je!

Maak een gratis pas afspraakWanneer je je bestelling afrond ben je nog niet klaar!


Je krijgt een email met de bevestiging van je bestelling en een link naar onze pas agenda. Daar kan je zelf aangeven op welke dag en tijd je de kleding wil passen.

Wil je later je afspraak wijzigen? Bel dan even naar 070 711 30 98 en wij verplaatsen samen met jou de aanmelding.

Ontvang thuis je pakketjeBestelling klaar? Je ontvangt een mail met de Track&Trace


Wij sturen het kledingpakket kostenloos naar jouw huis, let dus goed op dat het adres dat je invult klopt!

Je kan het pakketje zelf volgen, zodra het met onze verzendpartner mee gaat krijg je een mailtje met alle informatie.




SCROLL NAAR BENEDEN VOOR DE VEELGESTELDE VRAGEN!

Zo, nu weet je hoe je jouw schoolkleding bestelt!

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via 070 711 30 98. Naar de webshop!

De veelgestelde vragen Alvast beantwoord!



De webshop (6)

Wat is mijn logincode?
Bekijk hieronder bij je opleiding welke code je moet gebruiken. Deze code geld zowel als Logincode als wachtwoord.

MOH
MOH1819
HVO Kok
HVOK1819
HVO Gastheer/ Gastvrouw
HVOG1819
Luchtvaart
LV1819
Zelfstandig Bakker
BAK1819
Campus Gastheer/ Gastvrouw
CAMG1819
Campus Kok
CAMK1819
Facilitaire Dienst
FD1819
IHM
IHM1819
Ik kan niet inloggen!
Heb je je al geregistreerd met de logincode en wachtwoord uit je brief? Zo niet, eerst registreren.

Let op.
De invoervelden zijn hoofdlettergevoelig en na registratie log je in met het ingevulde e mailadres en je zelf gekozen wachtwoord.
Wat moet ik bestellen?
Alles wat verplicht is voor je opleiding, staat aangegeven met een rood kenmerk "Verplicht".

Daarnaast staan er in de webshop aanvullende artikelen zoals extra blousen/ overhemden. Afwisselen van de kleding zorgt er voor dat deze langer mee gaat.
Moet ik maten invullen?
Passen is eigenlijk verplicht, samen met jou kunnen wij namelijk het beste bepalen welke maat jou past.

Geen pasafspraak.
Vul je toch zelf de maten en je komt niet passen, dan zijn eventuele retour/ruilkosten voor eigen risico.
Ik kan niet betalen, wat nu?
Je kan je order afronden, en zelfs passen. Zodra je wel kan betalen log je opnieuw in, betaald de rekening en daarna leveren wij je bestelling.
Hoe moet ik betalen?
Alle betalingen naar DUTCH'N DECENT gaan via iDeal. Dit is om de veiligheid van zowel onze medewerkers als studenten te waarborgen. Wij willen voorkomen dat studenten met grote bedragen over straat moeten om hun kleding aan te schaffen.

Voor meer informatie over betalen, zie www.iDeal.nl.

De pas afspraak(2)

Ik heb geen mail gehad om een pasafspraak te maken
Heb je al in je spamfolder gekeken?

Als je ook in je spam geen mail kan vinden moet je contact opnemen met onze klantenservice.
Waar vind mijn pasafspraak plaats?
Afhankelijk van je opleiding vind jouw pasafspraak plaats op school, of op locatie bij DUTCH'N DECENT.

Levering (6)

Wat is de status van mijn bestelling?

We houden je graag op de hoogte!

Wanneer je jouw bestelling plaatst word deze aangegeven met het kenmerk "Nieuw".
Dit veranderd wanneer je je kleding hebt gepast bij DUTCH'N DECENT of op school (Afhankelijk van je opleiding).

Zodra je bestelling verwerkt word zie je het kenmerk "In behandeling", dat volgt snel door "Verwerkt". Dat betekend dat jouw bestelling verwerkt en opgestuurd is!

Als jouw bestelling verstuurd is krijg je ook direct een mail met de track & trace link zodat je zelfs de levering op de voet kunt volgen.

Je adres wijzigen
Ben je verhuisd of is je bestelling naar een onjuist adres gestuurd? Neem dan contact op met onze klantenservice dan passen we samen jouw adres aan.

Is je bestelling al naar het verkeerde adres gestuurd? Dan kijken we of het we het adres van de zending nog aan kunnen passen.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen!

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen! Loop de volgende stappen door:

Check je Track & Trace.
In de mail die je krijgt van DHL staat je Track & Trace link. Controleer via deze link of de levering mogelijk verplaatst is.

Check het bezorgadres.
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

Check je brievenbus.
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Hoe lang het duurt voordat je jouw kleding ontvangt is afhankelijk van wanneer je de bestelling plaatst.

Voor 31 juli besteld.
Wanneer je voor 31 juli hebt besteld ontvang je jouw pakket in de maand augustus. Door het verzamelen van bestellingen kunnen wij niet exact aangeven wanneer. Zodra wij het pakket versturen ontvang je een mail met de Track & Trace link.

Na 31 juli besteld.
Heb je je pakket na 31 juli besteld, dan proberen wij het zo spoedig mogelijk uit te leveren zodat je gekleed het schooljaar kan beginnen. Wij leveren dan uiterlijk 1 oktober jouw kleding uit.

 

Ik wil een artikel ruilen of retourneren

Heb je de verkeerde maat besteld? Toch iets aangekomen tijdens de zomervakantie? Geen nood, artikelen kunnen retour of omgeruild worden afhankelijk van de volgende voorwaarden.

Binnen 14 dagen.
Wanneer je kleding niet vermaakt en/of gedragen is kan je binnen 14 dagen ruilen of retourneren. 

Ticketnummer.
Als je iets wilt ruilen/ retourneren neem dan contact met ons op, je ontvangt dan een ticketnummer.

Je mag jouw kleding terug sturen onder vermelding van dit ticketnummer. De retourkosten (€15,-) draag je zelf tenzij wij een fout hebben gemaakt, dan nemen wij de kosten uiteraard voor onze rekening.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Mijn pakket is niet volledig geleverd.
Dat is vervelend! Het kan voorkomen dat niet alle artikelen op voorraad zijn. Het kan dan dat je een gedeelte nageleverd krijgt. Informatie hierover vind je in de eerste levering.

Mis je iets, en heb je geen bericht? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Overig (2)

De webshop op mobiel
De webshop voor jouw schoolkleding werkt het best op een vaste computer, laptop of tablet.

We raden je sterk af om je bestelling vanaf een mobiele telefoon te plaatsen.
Wat kan ik doen met mijn account in de webshop?
Naast kleding bestellen kan je nog meer in de webshop! Je kan namelijk ook je bestelling op de voet volgen en als er iets mis is kan je het volgen via de tab "Tickets".
Mensen opgemeten
Logo's opgezet
Broeken vermaakt
Kledingpaketten geleverd