Klaar om schoolkleding te bestellen?

LET OP! Om jouw kledingpakket op tijd binnen te krijgen hebben we hier een aantal belangrijke tips!


Bestellen doe je in 3 simpele stappen

Vul je mandjeDe webshop is speciaal voor jou ingericht, alles staat voor je klaar.


Met de code uit je brief kan je een account aanmaken en bestellen. Je hoeft nog geen maat te selecteren bij je bestelling, die gaan we namelijk opmeten bij je!

Passen op schoolTijdens de introductieweek pas je op school je overall!


Je hoeft niet naar ons te komen maar wij komen naar jou!

Op woensdag 29 en donderdag 30 augustus zijn wij bij de School voor Autotechniek en Mobiliteit aanwezig zodat je daar je overall (en schoenen e.d.) kan doorpassen.

In de brief die je van school hebt gekregen staat vermeld op welk tijdstip je verwacht wordt om je kleding door te passen.

Ontvang thuis je pakketjeBestelling klaar? Je ontvangt een mail met de Track&Trace


Wij sturen het kledingpakket naar jouw huis, let dus goed op dat het adres dat je invult klopt!

Je kan het pakketje zelf volgen, zodra het met onze verzendpartner mee gaat krijg je een mailtje met alle informatie.




Mensen opgemeten
Logo's opgezet
Broeken vermaakt
Kledingpaketten geleverd

De veelgestelde vragen Alvast beantwoord!



De webshop (5)

Ik kan niet inloggen!
Heb je je al geregistreerd met de logincode en wachtwoord uit je brief? Zo niet, eerst registreren.

Let op.
De invoervelden zijn hoofdlettergevoelig en na registratie log je in met het ingevulde e mailadres en je zelf gekozen wachtwoord.
Wat moet ik bestellen?
Alles wat verplicht is voor je opleiding, staat aangegeven met een rood kenmerk "Verplicht".

Daarnaast staan er in de webshop aanvullende artikelen zoals extra blousen/ overhemden. Afwisselen van de kleding zorgt er voor dat deze langer mee gaat.
Moet ik maten invullen?
Passen is eigenlijk verplicht, samen met jou kunnen wij namelijk het beste bepalen welke maat jou past.

Geen pasafspraak.
Vul je toch zelf de maten en je komt niet passen, dan zijn eventuele retour/ruilkosten voor eigen risico.
Ik kan niet betalen, wat nu?
Je kan je order afronden, en zelfs passen. Zodra je wel kan betalen log je opnieuw in, betaald de rekening en daarna leveren wij je bestelling.
Hoe moet ik betalen?
Alle betalingen naar DUTCH'N DECENT gaan via iDeal. Dit is om de veiligheid van zowel onze medewerkers als studenten te waarborgen. Wij willen voorkomen dat studenten met grote bedragen over straat moeten om hun kleding aan te schaffen.

Voor meer informatie over betalen, zie www.iDeal.nl.

De pas afspraak(1)

Waar vind mijn pasafspraak plaats?
Je past je kleding tijdens de introductieweek op school, je gaat samen met de rest van je klas je overall passen.

Levering (6)

Wat is de status van mijn bestelling?

We houden je graag op de hoogte!

Wanneer je jouw bestelling plaatst word deze aangegeven met het kenmerk "Nieuw".
Dit veranderd wanneer je je kleding hebt gepast bij DUTCH'N DECENT of op school (Afhankelijk van je opleiding).

Zodra je bestelling verwerkt word zie je het kenmerk "In behandeling", dat volgt snel door "Verwerkt". Dat betekend dat jouw bestelling verwerkt en opgestuurd is!

Als jouw bestelling verstuurd is krijg je ook direct een mail met de track & trace link zodat je zelfs de levering op de voet kunt volgen.

Je adres wijzigen
Ben je verhuisd of is je bestelling naar een onjuist adres gestuurd? Neem dan contact op met onze klantenservice dan passen we samen jouw adres aan.

Is je bestelling al naar het verkeerde adres gestuurd? Dan kijken we of het we het adres van de zending nog aan kunnen passen.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen!

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen! Loop de volgende stappen door:

Check je Track & Trace.
In de mail die je krijgt van DHL staat je Track & Trace link. Controleer via deze link of de levering mogelijk verplaatst is.

Check het bezorgadres.
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

Check je brievenbus.
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Hoe lang het duurt voordat je jouw kleding ontvangt is afhankelijk van wanneer je de bestelling plaatst.

Je komt passen op de pasdagen
Wanneer je op school, tijdens de pasdagen je kleding past, dan sturen we jouw kleding pakket op in de week van 10 september.

Je komt niet op de pasdagen
Als je niet op de pasdagen komt word jou bestelling gebundeld met die van andere leerlingen, wij proberen zo snel mogelijk jouw order te versturen.

 

Ik wil een artikel ruilen of retourneren

Heb je de verkeerde maat besteld? Toch iets aangekomen tijdens de zomervakantie? Geen nood, artikelen kunnen retour of omgeruild worden afhankelijk van de volgende voorwaarden.

Binnen 14 dagen.
Wanneer je kleding niet vermaakt en/of gedragen is kan je binnen 14 dagen ruilen of retourneren. 

Ticketnummer.
Als je iets wilt ruilen/ retourneren neem dan contact met ons op, je ontvangt dan een ticketnummer.

Je mag jouw kleding terug sturen onder vermelding van dit ticketnummer. De retourkosten (€15,-) draag je zelf tenzij wij een fout hebben gemaakt, dan nemen wij de kosten uiteraard voor onze rekening.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Mijn pakket is niet volledig geleverd.
Dat is vervelend! Het kan voorkomen dat niet alle artikelen op voorraad zijn. Het kan dan dat je een gedeelte nageleverd krijgt. Informatie hierover vind je in de eerste levering.

Mis je iets, en heb je geen bericht? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Overig (2)

De webshop op mobiel
De webshop voor jouw schoolkleding werkt het best op een vaste computer, laptop of tablet.

We raden je sterk af om je bestelling vanaf een mobiele telefoon te plaatsen.
Wat kan ik doen met mijn account in de webshop?
Naast kleding bestellen kan je nog meer in de webshop! Je kan namelijk ook je bestelling op de voet volgen en als er iets mis is kan je het volgen via de tab "Tickets".

Zo, nu weet je hoe je jouw schoolkleding bestelt!

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via 070 711 30 98. Naar de webshop!